Чернівецьке обленерго консультуватиме споживачів цілодобово
Компанія «Чернівціобленерго» запроваджує нову послугу для своїх клієнтів – цілодобовий «call-центр». Він повинен запрацювати до Дня енергетика.
«У «дзвінковому центрі» в цілодобовому режимі працюватимуть відразу декілька телефонних операторів. Вони будуть надавати споживачам консультації з різних питань. Жителі області зможуть цілодобово зателефонувати до операторів.
Зателефонувавши за номером 0800-50-99-80, або за загальним номером «Гарячої Лінії» call-центру, які є абсолютно безкоштовними зі стаціонарних телефонів, а з мобільного телефону обслуговуватимуться за тарифом відповідного мобільного оператора, споживач зможе не тільки поставити будь-яке питання, а й висловити свої пропозиції щодо покращення якості обслуговування та надійності електропостачання або повідомити про порушення чи зловживання з боку співробітників ПАТ ЕК «Чернівціобленерго».