На Буковині створили контактний центр для роботи із зверненнями громадян
Відповідно з розпорядженням облдержадміністрації з метою удосконалення роботи із зверненнями громадян створено бюджетну установу - Контактний центр Чернівецької області, який є суб’єктом Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.
Основні завдання Контактного центру полягають у забезпеченні оперативного розгляду органами виконавчої влади звернень, що подаються громадянами, підприємствами, установами та організаціями, фізичними особами-підприємцями, органами місцевого самоврядування за єдиним телефонним номером та через інтернет-мережу.
Зокрема, центр моніторить найважливіші соціально-економічні питання, які потребують невідкладних рішень, й надає відповідну інформацію облдержадміністрації. Окрім цього, він готує матеріали для формування інформаційно-наукового довідника автоматизованої інформаційної бази звернень, вносить пропозиції щодо його удосконалення та подає їх до Урядового контактного центру.
Контактний центр Чернівецької області має право отримувати інформацію від органів виконавчої влади про результати розгляду питань, порушених заявниками у зверненнях, роз’яснення щодо норм законодавства та іншу інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань. Утримання Контактного центру здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету.