З 1 січня підприємці-загальносистемники у Чернівцях будуть вести нову Книгу обліку
Підприємці, які перебувають на загальній системі оподаткування та фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність, з 1 січня 2014 року зобов’язані будуть вести нову Книгу обліку доходів і витрат за формою, затвердженою наказом від 16.09.2013 р. №481. Про це повідомляють в інформаційно-комунікаційному відділі ДПІ у Чернівцях.
Відтепер самозайняті особи можуть самостійно обрати, в якому вигляді їм вести Книгу обліку – в електронному чи паперовому.
Якщо підприємець обирає електронну форму ведення Книги, він повинен отримати посилені сертифікати відкритих ключів (якщо ще їх не має), укласти з органом доходів і зборів договір про визнання електронних документів та надіслати за місцем податкового обліку заяву на отримання Книги. Контролюючий орган за місцем податкового обліку реєструє заяву платника на отримання Книги у реєстрі поданих заяв та протягом трьох робочих днів формує і надсилає платнику повідомлення про реєстрацію Книги із зазначенням реєстраційного номера Книги та дати її реєстрації.
Якщо ж особа обрала паперовий варіант ведення Книги обліку, то їй слід подати до територіального органу доходів і зборів за основним місцем обліку примірник Книги, на титульному аркуші якого зазначаються: прізвище, ім’я та по-батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, податкова адреса, номер та дата свідоцтва про право на здійснення незалежної професійної діяльності (за наявності). Книга безоплатно реєструється в контролюючому органі та засвідчується підписом керівника або заступника контролюючого органу і скріплюється печаткою.