Facebook відмовляється від рекламних новин
Соціальна мережа Facebook має намір з 9 квітня 2013 р. відмовитися від рекламних новин, про це соцмережа повідомляє у своєму плані нововведень і змін на 2014 р.
Рекламні новини, або sponsored stories, з’явилися в Facebook в січні 2012 р. Проплачені замовником пости з цього блоку вбудовуються в новинні стрічки користувачів виходячи з аналізу переваг його друзів , що натиснули Like на сторінці замовника. Користувач бачить рекламний блок з іменами друзів, яким сподобався рекламодавець .
Такий принцип часто критикують через використання персональних даних в рекламних цілях. У серпні 2013 р. керівництво Facebook виплатило 614 тисячам користувачам, які подали позови і просиили компенсації за використану в блоці рекламних новин інформацію в розімірі 20 млн доларів.
З квітня всі куплені раніше в цьому блоці рекламні розміщення переведуть в інші формати. У свою чергу, принцип “соціального контексту” рекламних новин збережуть і поширять на всю рекламу в соціальній мережі.
Джерело: ChernivtsiNews.com